• (iOS) Stickman Battle 2021: Stick Fight War קודים מגדילים אסימונים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stickman Battle 2021: Stick Fight War ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stickman Battle 2021: Stick Fight War IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קודים מגדילים אסימונים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Stickman Battle 2021: Stick Fight War 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    זה משחק נהדר עבור עותק של משחק הרבה יותר טוב, וגם הסרתי את ההתקנה כי זה עותק של stick war: מורשת זה מבאס אבל טוב אם זה היה המשחק שלו לא עותק. הסר גם את המטבעות הדרושים כדי לשחק ברמות אני שונא משחקים כאלה

    כיור ואחי טה בקו החיים שלי זה בכל מקרה אני חושב שאנחנו לה קאונטי אוקיי אני אוהב karucha בא בא בא בא מו bf any mu kn karili muuu אתה רוצה שזה יהיה tme kn paii kahucha mote icha nahi seita Eka Mamu asile kahuchi ruho mo bf nahi j SE דינה אמא ואמש היה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב שאנחנו צריכים לתת לך גם מותק esabu kuhoni בסדר, אני אראה אותך גם אוהב karucha tme kn karucha tme khao kn paii ragibi knpaii mo menu but mu Sabu אני מצטער רק שלא אכפת לי שזה להיות יהודי

    אז שיחקתי במשחק הזה בערך 4 שנים אני מניח, אפילו המשחק די השתנה אבל עדיין אני אוהב אותו, תצעקו למתכנתים

    למה פשוט לא עשית את ה-stick war legacy 2 או אהבת מחדש את stick war 2

    המשחק עצמו מהנה. עם זאת, יש פרסומות בכל צעד. נצח, הפסד, במטבע המשחק, הוסף חיילים נוספים וכו'. אתה יכול לדעת שיצרני המשחק הזה אזלו. הצורך לצפות בכל כך הרבה תוספות עבור משחק אחד זה לא הגיוני וזה כל כך בזבוז זמן.

    אני כל כך אוהב את זה אפילו שהיו לו הרבה מודעות אתה יודע שתמיד זכיתי בלוחמים חדשים וחזקים..

    קל מאוד וטיפש נווווווווווווו זה כל כך קל לא מקוון Brooooh to easy

    משחק סטיקמן ממש ממש מעולה


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :