• (Android) Harvest.io – 3D Farming Arcade jukser ubegrenset med nøkler

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ jukser ubegrenset med nøkler ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Harvest.io – 3D Farming Arcade 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Var gøy en stund, jeg elsket det, men så ble det meningsløst fordi innhøstingen stoppet...

    Elsker dette spillet!! Lette i tankene mine etter ordene for å forklare hvor gøy dette spillet er... og vurderingsspørsmålene stilte dem perfekt; Er spillet jevnt? Ååå ja! Er dette spillet intenst? JA! Super intenst!! Jeg har blitt veldig god i dette spillet, og jeg elsker det! Det er som ditt gjennomsnittlige slangespill... men det i et superkult gårdslandskap, med alle slags kule nye traktorer å låse opp når du går gjennom. Superenkelt å få taket på (hvis du er like god på det som meg)

    Veldig laggey og ganske mange tillegg, men bortsett fra det er det et helt ok spill

    Spillet er en dud når du når nivå 25 og ikke kan gå videre. Uheldig siden det var et flott tankeløst spill frem til det tidspunktet. Jeg avinstallerer den.

    Dette spillet er SÅÅÅÅÅ gøy, kontrollene er litt følsomme, men alt i alt er det bra


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :